W mieście pojawił się nowy rodzaj bukmacherów, którzy cieszą się ogromną popularnością!Legalni polscy bukmacherzy szturmem zdobywają świat dzięki swojemu innowacyjnemu podejściu do zakładów. Ułatwiają klientom stawianie zakładów i odbieranie wygranych, a do tego zawsze wypłacają pieniądze na czas. Jeśli więc szukasz bezpiecznego i niezawodnego miejsca do obstawiania, udaj się do najbliższego legalnego polskiego bukmachera!

There are many ways to meet Japanese women. One popular way is through online dating sites. These sites typically have a large database of Japanese women who are looking for foreign partners. Another way to meet Japanese women is through social gatherings such as festivals, clubs, and other events. This can be a great way to meet a large number of potential partners in a short period of time. Finally, another option for meeting Japanese women is through work or school. If you have the opportunity to work or study in Japan, you may be able to meet someone special through your interactions with others. Whichever method you choose, meeting Japanese women can be a rewarding experience.

Finding someone to be in a relationship with can be hard work. You need to be patient and put in the effort. Love is a great thing for our soul! Today, Russian Women Dating can help you have a successful relationship. They can teach you how to include everyone in the family and make them feel comfortable with their choices. This is important because of the culture's traditions or beliefs.

A mail order bride's fee always includes the cost of a fiance visa. American men don't need a visa to visit their mail order brides' countries, but foreign girlfriends need a fiance visa, known as a K-1 visa. Once married, a foreign wife receives permanent residency status in the U.S. The cost of a K-1 visa can be anywhere from $265 to $600. This cost includes services like a translator and relationship experts.

Legalni bukmacherzy internetowi w bukmacherzy-legalni.net.pl oferują jedne z najlepszych doświadczeń związanych z hazardem online. Zawsze dbają nie tylko o to, aby ich strony były zgodne z wszystkimi odpowiednimi przepisami i regulacjami, ale także zapewniają doskonałą obsługę klienta, aby potrzeby graczy były spełnione na każdym możliwym poziomie

Нарада-семінар з начальниками архівних установ області і розширене засідання експертно-перевірної комісії Держархіву області


13 листопада 2018 року  Держархівом області проведено нараду-семінар з начальниками архівних відділів (секторів) районних держадміністрацій та мі-ських рад з актуальних питань архівної справи. 
         Нараду-семінар відкрив директор держархіву області Ю.В. Легун, який   зосередив увагу присутніх на актуальних проблемах організації діловодства та архівної справи, виокремивши питання електронного врядування.
          Методику впровадження в практику роботи типових інструкцій: з діло-водства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади; з документування управлінської інформації в електронній формі та ор-ганізації  роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну,  затверджених постановою  Кабінету  Міністрів України від 17 січня 2018 року  №55  «Деякі питання документування управлінської діяльності»     висвітлила у своєму виступі заступник директора держархіву області з науково-методичної роботи Ф. А. Винокурова. Доповідачка також окреслила коло питань щодо планування роботи архівних відділів та секторів районних держадміністрацій,  міських рад на 2019 рік та звітності за 2018 рік.   
       У зв‘язку з впровадженням в дію освітньої реформи актуальним є здійс-нення своєчасної експертизи цінності та науково-технічного опрацювання до-кументів в закладах освіти. Обговорення зазначеного питання почалось із електронного відтворення моніторингу НТО  в  районних та міських відділах освіти. Також було представлено проект відповідних науково-методичних ре-комендацій, підготовлених Ф.А. Винокуровою та начальником архівного від-ділу Могилів-Подільської районної державної адміністрації А.В. Ужицьким. Суттєві доповнення до обговорюваного питання висловили начальник архів-ного відділу Оратівської районної держадміністрації С.В. Ходзіцька та інші працівники районних та міських архівних установ.
      Про реорганізаційні процеси, що тривають у судовій системі, розповіла завідувачка сектором організаційного забезпечення діяльності судів та судо-вої статистики Н.С. Колодько. У своєму виступі вона пов‘язала реорганізацію районних та райміськсудів із завданнями щодо опрацювання документів, що відклалися в судах за встановлені роки.
      Комп‘ютерне забезпечення заходу, електронне відтворення документів, що експонувалися здійснили провідний спеціаліст з питань персоналу О.Д. Маковійчук та провідний спеціаліст відділу організації та координації архівної справи держархіву області Л.В. Капліна.

   
   
   
По завершенні наради-семінару – відбулося розширене засідання експертно-перевірної комісії Держархіву області (голова ЕПК 
Винокурова Ф. А., секретар ЕПК Оверчук Л. І.). За порядком денним розглянуто 35 описів 16 юридичних осіб – джерел формування НАФ (список № 1). Зокрема, розглянуто та схвалено описи на справи, що відклалися в районних державних адміністраціях – Хмільницькій, Крижопільській, Козятинськиій по 2015 рік включно. Найкраща якість опрацювання документів, повнота фондового складу саме в Козятинській районній держадміністрації (експерт Дідич О. М.), яка розглядала зазначені описи, та надала ґрунтовну методичну допомогу у їх формуванні та науково-довідкового апарату до описів. 
Експерт Ковальська І. А. підготувала експертні висновки на ліквідовані районні центри зайнятості – Вінницький та Хмільницький. За порядком денним засідання ЕПК розглянуто описи низки ліквідованих управлінь агропромислового розвитку – Піщанського, Шаргородського по 
2017-2018 роки, які приєдналися до відповідних управлінь економіки (експерт Козак Т. Г.). 
Розглянуто та схвалено описи на справи, що відклалися в ряді департаментів Вінницької міської ради – адміністративних послуг; архітектури, містобудування та земельного кадастру; міського господарства; інформаційних технологій (експерти Капліна Л. В., Котляр Т. В.,  Сидорук Н. О).
У розрізі організаційно-методичних питань голова ЕПК  Винокурова Ф. А. виступила з методичними рекомендаціями щодо фондування документів.
 

Голова ЕПК Винокурова Ф. А.
Секретар ЕПК Оверчук Л. І.

Зала засідання.
Доповідає заступник начальника архівного відділу Єгорова С. Г.
 
Зала засідання
Доповідає начальник архівного відділу Вінницької районної держадміністрації Палій Н. М.

<Голова ЕПК Винокурова Ф. А.
Секретар ЕПК Оверчук Л. І.
Доповідає начальник архівного відділу Козятинської районної держадміністрації Соловйов О. В.
 
Зала засідання
Доповідає начальник архівного сектору Тиврівської районної держадміністрації Григоришена І. Л.
 
Зала засідання
Доповідає головний спеціаліст відділу формування НАФ Козак Т. Г.






14.11.2018