З 18 по 22 вересня 2017 року в рамках курсів підвищення кваліфікації, організованих Центром перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій Вінницької області ДАВіО провів семінар для керівників районних та міських державних архівних установ та трудових архівів.
Семінар, програма якого була насичена лекціями, презентаціями, практичними заняттями, організувала заступник директора архіву з науково-методичної роботи к.і.н. Винокурова Ф.А.
20 вересня відбулося навчання під назвою «День трудових архівів», де розглядалися питання методики виконання робіт, притаманних трудовим архівам.
З узагальненою інформацією щодо роботи трудових архівів та відповідними моніторингами щодо напрямів її діяльності виступила куратор цієї категорії архівних установ провідний спеціаліст відділу організації та координації архівної справи Капліна Л.В.
Цикл робіт, пов’язаних з експертизою цінності та науково-технічним опрацюванням документів висвітлили Винокурова Ф.А. та головний спеціаліст відділу відділу обліку, зберіганні та НДА Гордійчук Л.А.
Аналіз роботи архівних відділів та трудових архівів щодо виконання запитів та звернень громадян підготувала начальник відділу інформації та використання документів Загородня Л.М.
В рамках програми із зазначеного питання відбулося засідання круглого столу, в якому взяла участь начальник відділу управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області Яворська Наталя Петрівна.
21 вересня в рамках програми курсів під головуванням заступника директора архіву з науково-методичної роботи Винокурової Ф.А. відбулося розширене засідання експертно-перевірної комісії, на якому розглянуто низку питань з практичної архівістики, пов’язаних з експертизою цінності та науково-технічного опрацювання документів. З коментарем моніторингу стану роботи з переукладанням списків №№1-3 виступила головний спеціаліст Сидорук Н.О. Начальник відділу організації та координації архівної справи, експерт Швед Т.Ф. проаналізувала стан опрацювання та фондування виборчої документації, акцентуючи увагу на документації щодо виборів депутатів до об’єднаних територіальних громад.
У цей же день для слухачів курсів – начальників архівних відділів та завідувачів секторів на базі відділу формування НАФ та діловодства проведено виїзний семінар та практичні заняття з діловодства.
Досвідом роботи з установами поділилася начальник відділу формування НАФ Мовчан Л.В. Учасники семінару ознайомилися з обліковою документацією зазначеної ділянки роботи, перейняли досвід формування наглядових справ, ведення облікової картотеки та ін.
Значну увагу було приділено питанням паспортизації архівних підрозділів. Практичне заняття з цієї теми провела провідний спеціаліст відділу формування НАФ Ковальська І.А.
25.09.2017